چقدر قلبت زیباست ♥ تقدیم به عشقم ♥ وبلاگ

عشـــــــق و جنــــــــون

عـکسهای بی نظیر وجذاب

 

روزهای زندگی ام گرم میگذرد با تو ، به گرمای لحظه هایی که تو در آغوشمی

با تو گرم هستم و نمیسوزد عشقمان ، ای خورشید خاموش نشدنی

همچو یک رود که آرام میگذرد ، عشق ما نیز آرام میگذرد و تویی سرچشمه زلال این دل

ساعت عشق مان تمام لحظه های زندگیست

ثانیه هایی که پر از عطر و بوی عاشقیست
 
ای جان من ، مهربانی و محبت هایت ، وفاداری و عشق این روزهایت ، امیدی است برای خوشبختی فردایت

میدانم همیشه همینگونه که هستی خواهی ماند ، مثل یک گل به پاکی چشمهایت

به وسعت دنیای بی همتایت

هوای تو را میخواهم در این حال دلتنگی ، امواجی از یاد تو را میخواهم

در دریای خاطره های به یادماندنی

هم نفسمی ، ای که با تو یک نفس عاشقم

همزبانمی ، ای که با تو یک صدا برایت احساسات عاشقانه ام را میگویم

حرفی نمانده جز سکوت بین من و چشمانت

که در این سکوت میتوان یک دنیا عشق را خواند

چه با شوق میخوانم چشمانت را و چه عاشقانه گرفته ایم دستهای هم را

گفتی دستهایم گرم است ، گفتم عزیزم این چشمهای تو است

که مرا به آتش کشیده است

همه ی دنیا فریاد عشق ما را شنیده است ، هنوز هم نگاهم به نگاهت دوخته است

چقدر قلبت زیباست

چه بی انتهاست قصر عشق تو و من ، چه خوشبختم از اینکه اینجا هستم ، در کنار تو

تویی که برایم از همه چیز بالاتری و از همه کس عزیزتر

میخوانمت تا دلم آرام بماند

عاشقتم تا ابد

 

خوشملی خودمی



نظرات شما عزیزان:

arezoo
ساعت9:23---20 بهمن 1390
زندگی باور میخواهد آن هم از جنس امید که اگر سختی راه به تو یک سیلی زد یک امید قلبی به تو گوید که خدا هست هنوز
salam mina jan mamnon ke sar zadi ba eftekhar link shodi


mohammad
ساعت18:00---9 بهمن 1390
salam ziba bod merci

ye sar be man bezan ap kardam


웃♏☠ry☠m웃
ساعت18:04---7 بهمن 1390
mamnun az nazare zibatun





webe shomaham kheyli qashange





age dus dashtid mano link konid bad behem khabar bedid ta belinkametun





پاسخ:لینکت کردم عزیز ممنون


mohammadreza
ساعت12:18---7 بهمن 1390
ممنون که به وبلاگم سر زدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:چقدر قلبت زیباست ♥ تقدیم به عشقم ♥,شعر عاشقونه,,ساعت 19:37بدست مینا| |

Design By : ashkii341